همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند برگزارخواهدشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 83
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود:در اوایل سال 2018 همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به میزبانی نیروی دریایی ارتش برگزار خواهد شد که کشورهایی از اروپا نیز به عنوان عضو ناظر در این اجلاس شرکت خواهند کرد.

دریادار سیاری در رابطه با ساخت شناورهای جدید گفت:امسال و سال آینده چندین فروند شناور جدید به نداجا الحاق خواهد شد.

وی افزود:نداجا به عنوان پیشرو برای آبادانی سواحل مکران به آن جا اعزام شد و امروز شاهد رشد این مناطق با حضور کارکنان این نیرو هستیم.

وی در پایان افزود:از تمام ارگان های دریایی که مدیران ارشد آن ها در این جلسه حضور دارند می خواهم که به نیروی دریایی کمک کنند تا روند توسعه سواحل مکران سرعت بیشتری به خود بگیرد.

در ادامه دریاداردوم موسوی معاون عملیات نداجا گفت:این نیرو همکاری مستمری در بحث تجسس و نجات و پایش دریایی در جنوب با ارگان های دریایی داشته است که این تعامل باعث شده است جان نفرات زیادی با اتکا به توان داخلی نجات پیدا کند .

وی افزود:دربحث رزمایش نیروهای فرامنطقه ای که در خلیج فارس انجام گرفت نیروی دریایی ارتش به صورت مستمر این رزمایش را رصد می کرد و اشراف اطلاعاتی کاملی را نسبت به این رزمایش داشته است.

گفتنی است این همایش با حضور مدیران ارشد ارگان های دریایی به میزبانی نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

 



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: